Heej,
Leuk dat je op mijn website kijkt! Ik ben Amber Jansen, de eigenaresse van Amber Jansen Wedding & Events. Het samen brengen van mensen op bijzondere plekken en iedereen zorgeloos laten genieten, dat is waar ik blij van word!
Deze Haagse dame is op haar 18e verhuisd naar Breda om de studie Leisure & Events te volgen aan Breda University of Applied Sciences. Tijdens deze studie is mijn interesse in de trouwbranche ontstaan. Welk meisje heeft niet gedroomd van een grote witte prinsessen jurk en een prins op het witte paard? Deze droom is voor mij in de loop van de tijd veranderd naar het van A tot Z willen verzorgen van bruiloften en evenementen. Ik heb mijn afstudeeronderzoek uitgevoerd binnen de trouwbranche. Daarnaast heb ik gewerkt voor een bedrijf dat bruiloften verzorgde waar ik veel ervaring heb opgedaan.
Tijdens, en naast mijn studie heb ik op veel evenementen mogen werken. Zowel in de publieke als zakelijke sector. Gedurende mijn stage in Zuid-Afrika heb ik een concert mogen organiseren voor het Ndlovu Youth Choir (bekend van America's Got Talent, dit is het opzoeken waard!), informatieve evenementen mogen verzorgen over aids en nog veel meer.
Amber Jansen Wedding & Events heb ik opgericht om met passie, creativiteit en organisatievermogen evenementen in de grootst mogelijke zin van het woord uit te voeren. Een succesvol evenement, dat is waar ik voor ga.
Ik zal er alles aan doen om jullie evenement tot in de puntjes te organiseren.
Ik hoor graag wat ik voor jullie kan betekenen.

Reactie plaatsen
Reacties
Goedemorgen Amber,
Via The Perfect Wedding zijn wij op jouw website terechtgekomen. Leuk om te lezen dat jij ook aan de NHTV hebt gestudeerd. Ik heb daar Management Toerisme gedaan.
Sinds een paar weken zijn Bart en ik verloofd en zo zoetjes aan onze bruiloft aan het plannen. Hierbij overwegen wij het om naast familie wellicht ook een professionele ceremoniemeester in te schakelen. Waar wij nu over nadenken is om alle communicatie m.b.t. de bruiloft vóór de bruiloft bij 2 familieleden neer te leggen. Dit stokje willen wij dan bijvoorbeeld 1-2 weken voor de bruiloft over dragen aan een professionele ceremoniemeester, zodat iedereen optimaal kan genieten tijdens de dag.
Omdat wij nu nog in de budgetteringsfase zitten, zijn wij benieuwd naar wat hiervan de +/- kosten zouden zijn. Het gaat overigens om een zomerbruiloft in 2024 in Noord-Brabant. Op dit moment is de locatie en datum nog niet definitief.
Wij horen graag van je,
Groetjes,
Bart en Biorella
Afgelopen maand heeft Amber een super leuke gender reveal voor ons geregeld.
We kregen de begeleiding die we erg graag wilde en hebben ons nergens zorgen over hoeven maken.
Alles was tot in de puntjes geregeld. Van het eten tot de reveal zelf. En wij zouden graag in de toekomst nog vaker samenwerken met haar.
Erg betrouwbare en fijne meid.
Een echte aanrader.
I recently worked with Amber on a 2.5-day team building event for over 40 people with a very busy agenda. We couldn't have done it without her help! She was instrumental in organizing all the different parts of the event, coordinating with multiple vendors, and ensuring everyone is well taken care of. She was incredibly helpful during the event as well, navigating challenging situations with ease and a smile on her face. I really appreciated Amber's calm and positive attitude, her pro-activeness and flexibility & would definitely recommend her to anyone looking for a trustworthy and reliable partner for their event.